A blog írója és szerkeztője

  Ahogy látom, már vagy egy teljes hónapot dolgoztam azon, hogy létrehozzam ezt a blogot. Szomorúan veszem észre, hogy Magyarországon az SCP Foundation nem egy elterjedt  dolog. Bár ha az idő engedi, előbb vagy utóbb talán ez is népszerűvé válik, akár a mémek, Chuck Norris viccek stb.
  Igazából több okból is csinálom a honlapot és csinálni is fogom. Egyrészt nagy rajongójává váltam a SCP-nek, melyet A CreepyPasta történetei közt találtam meg, továbbá megismertem az ehhez kapcsolódó SCP Containment Breach játékot is. Ezenkívül próbálom szinten tartani és fejleszteni az angol tudásom. És élvezem. Szeretek megismerni új SCP-ket mert imádom a történeteket, a lényeket, anomáliákat entitásokat, melyek olyan emberek agyából pattantak ki, kik olyanok talán mint én.
 Lenyűgöz az a kreativitás amely kicsit keveri a horrorisztikus dolgokat a tudományos felvilágosult dolgokkal, érdekes bizarrsággal.
  Míg pár SCP érdekes, pár félelmetes, de ott van egy csomó aranyos és megható példány is.
Akárhogy is folytatom a fordítást. Igyekszem fordítani, a lehető legszínvonalasabban. És talán pár későbbi fordításomon meg fog látszani a javulás. Igyekszem javítani és ellenőrizni.

Talán hazánkban a legelterjedtebb a Containment Breach játék, és ezért is kezdtem az ebben megtalálható anomáliákról fordítást készíteni. És próbálom ismertetni a lehető legérthetőbben az Alapítvány lényegét. Ha ezzel a szakasszal végzek jöhetnek az érdekesnél érdekesebb lények. És remélhetőleg előbb vagy utóbb érdekeltséget is szerezhet az oldal. Már ha valakinek szüksége van egyáltalán a fordításra.
  
SCP Wiki

Ha valaki ismeri és érdeklődik személyes kedvencem egy youtube csatorna, ahol hallgathatod is:

SCPReadings

Na és persze remélem, hogy előbb utóbb én is képes leszek egy SCP történetet kreaálni.

16 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blog. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem tökéletes folytasd ;)

    VálaszTörlés
  3. Tudnál írni nekünk SCP 957-ről?

    VálaszTörlés
  4. nem egésszen csak úgy ki pattan egy-pár hülye agyából... az a baj hogy én utánna jártam amennyire csak lehet ennek az egész S.C.P.-nek ... azt nem tudom hogy miböl indult pontossan ki .... csak arra hogy az egész alapja a mágia.. AZ IGAZI MÁGIA KÖNYV.... én is azok közé tartozom akik tudnak dolgokat amik nem e világi dolgok... nem érdekel hogy bárki is hisz e benne vagy sem... amikröl vagy akikröl beszélek ...nem érdekli hogy egyátalán hiszel e bármiben is... a lényeg... azt kellene megfejteni hogy a sok idézgetés és a sok leplezgetés mögött valóban a valódi mágia könyv általi dolgok vannak e... amit láttam ezekböl a videókból a következök igazak... SZentpéter keze... AZ Óramü vírus... és minden ami alapjául szolgál egy már megrendezett filmnek amit csak láttál... mert ugye mindennek van alapja....

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper a blog. Még csak most ismerkedem vele. A paul street videojátol a hideg kirázott 😊

    VálaszTörlés
  6. Segítség!. Nem bírok a spirituális erőmmel ez komoly!. 😔

    VálaszTörlés
  7. Amikor fel dühít az apám egy nem szokványos lénnyé változok egy női démonná vagy valami ahoz hasonlóvá a munkahelyről is majdnem ki rúgtak a csoport vezetőn miatt véresre karmoltam a nyakát a jobb kezemmel mert elő jött a lényem mert bántalmazott!.😔

    VálaszTörlés
  8. Az apám nyakán és a csoport vezetőm nyakán vérző sebet elytettem😔

    VálaszTörlés
  9. Ha kétezik az scp kérlek jelentsétek nekik mert arendőrök is azt mondták hogy nem hívják fel csak ne csináljak több ilyet nert börtön lessz belőle!. Segítség kérlek 😔

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jo vagy én szeretem az ijen témákat csak igy továb és les-e ojan amikor felsorolod az öszes SCP - ét ?

    VálaszTörlés