Codeberry programozó iskola

  Valamikor született egy ember, aki ahogy nőt, fejlődött minden szeretett volna lenni: Színész, énekes, tanár, újságíró, rendőr stb.

De az élet egy másik útra terelte:

 Ez az ember én vagyok. A vágyam, hogy megtanuljak programozni.
Ebben segít a Codeberry programozó iskola. Sokan ajánlották nekem az elején, de mivel online volt, kételyeim voltak felőle.

Ezek a kételyek hamar feloszlottak, ugyanis vannak ingyenes anyagjaik, amit ki lehet próbálni, és bármit lehet tőlük kérdezni, mielőtt belevágnál.

Szóval, azért írok most erről, mert egyszerűen csak ajánlani tudom.

-Ajánlani tudom annak, aki nem ér rá tanfolyamokra járkálni, hanem otthon szeretné beosztani az idejét. (Kismamák, és munka mellett tanulók előnyben!)

- Ajánlom annak, aki a programozásban, a web fejlesztés területét választaná. Vagy kezdő programozó, vagy ki szeretné egészíteni a tudását ezen a téren. (HTML, CSS, Javascript...)

- Ajánlom azoknak is, akik nem tudnak "maguktól" megtanulni dolgokat, hiszen ahogy csatlakozik a Codeberryhez egy remek közösség tagja lesz. Így bármikor felteheted a kérdésedet, vagy kapsz segítséget ha elakadnál.

"Én naponta egy órát tanulok körülbelül, kivétel vasárnap, mert az számomra pihenőnap, és elég szépen haladok a tananyaggal. Voltak már elakadásaim, amin hamar túl is léptem, hiszen tudtam, ki(k)hez kell fordulnom. 
Egy problémám van vele, hogy igazából csak webfejlesztés terén foglalkozik a programozással. Jó lenne ha szélesíteni a köreit, bármilyen téren."
  
Hidd el, megéri egy pillantást vetni rá :

https://codeberryschool.com/hu/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése